Чеський автовиробник показав представлену модель для ринку Індії, за допомогою якої хоче збільшити свою присутність у цьому регіоні.
СВІТ | Кочегарка. Компактний паркетник Skoda Kylaq розроблений спеціально для місцевого ринку, а його назва на санскриті означає “кристал”.
Kylaq довжиною 3995 мм побудований на тій же платформі, що і більший кросовер Skoda Kushaq (4225 мм), що випускається в Індії з 2021-го року.
Колісну базу довелося вкоротити на 85 мм – до 2566 мм. Інші габарити теж невеликі: ширина – 1783 мм, висота – 1575 мм, дорожній просвіт – 189 мм. Важливою особливістю паркетника став сучасний дизайн із двоповерховою передньою оптикою.
Kylaq виявився першою паливною машиною з такою зовнішністю і другою Шкодою в новому стилі після електромобіля Elroq. Для паркетника передбачено п’ять кольорів кузова, включно з унікальним Olive Gold.
Незважаючи на скромні габарити, виробник обіцяє, що Kylaq порадує власників просторим для свого класу п’ятимісним салоном. Об’єм глибокого багажника – 446 л, а якщо скласти роздільні спинки задніх сидінь, вийде аж 1265 л.
Крім того, в салоні передбачено безліч відсіків для дрібниць. На передній панелі з безліччю елементів управління розташовані екрани приладів під козирком (вісім дюймів) та медіасистеми (10,1 дюйми) з підтримкою Android/Apple.
Вже в базі заявлено 25 систем безпеки, включаючи шість подушок та ESP, а ось адаптивного круїз-контролю поки немає навіть у списку опцій. З іншого обладнання передбачені бездротова зарядка, клімат-контроль, передні крісла з електрорегулюванням та вентиляцією, люк з електроприводом, круїз-контроль та двокольорова обшивка сидінь шкірозамінником.
Читайте также: Вибір оптичних приладів для армії: Нічні та тепловізійні пристрої
Kylaq запропонований виключно з турботрійкою 1.0 TSI (115 к.с. та 178 Нм). Привід тільки передній, але можна вибрати коробку передач – це шестиступінчаста “механіка” і класичний “автомат”. Трьохпедальний паркетник розганяється до 100 км/год за 10,5 с, максимальна швидкість – 188 км/год. Кросовер має напівзалежну задню підвіску та барабанні гальма задніх коліс.
Виробництво моделі організовано на заводі концерну німецького VW у місті Чакан. Проте маленький паркетник вийде на індійські дороги лише у першому кварталі 2025-го року. Стартову ціну вже оголошено — приблизно 8,7 тисяч євро.