Press "Enter" to skip to content

Kia оновила популярний кросовер

У Кореї дебютував оновлений кросовер Kia Sportage. Його п’яте покоління було представлено три роки тому і творці вирішили, що вже настав час чергового рестайлінгу.

Kia Sportage

Оновлення пройшло під гаслом позбавлення більшості спірних елементів. Прем’єра автомобіля відбулася в Південній Кореї, і тепер Sportage виглядає суворішим і дорослішим.

Основні зміни – попереду. У автомобіля нова, суворіша світлотехніка, інша решітка радіатора і передній бампер. Задні ліхтарі зберегли свою форму, але вони тепер мають абсолютно нове внутрішнє наповнення і малюнок. Задній бампер також змінено, при цьому масивна вставка із нефарбованого пластику залишилася на колишньому місці.

Гама кольорів кузова поповнилася синім (Heritage) та сірим (Wolf) кольорами. На вибір є колеса діаметром від 17-ти до 19-ти дюймів з новим дизайном. Довжина кросовера зросла до 4,68 м (+25 мм). Як і раніше, серед пропозицій збереглися позашляхові варіанти X-Line.

Sportage салон

Яскравості позбавили і салон авто. Передня панель стала суворішою, повітропроводи вибудовані в одну шеренгу, а два дисплеї (12,3 дюйми кожен) встановлені в єдиному прямокутному корпусі.

З’явилося нове двоспицеве ​​кермо, колір якого залежить від загального відтінку інтер’єру. Однак набагато важливіше, що на рульовій колонці зверху встановлена ​​камера для стеження водія, інтегрована в розширений комплекс електронних асистентів.

Передбачено автентифікацію користувача по відбитку пальця. Список їздових режимів поповнився дитячим: він максимально згладжує реакцію натискання педалі акселератора, щоб зайвий раз не турбувати найменших пасажирів.

Kia Sportage обновленный

З моторної гами для корейського ринку виключено турбодизель 2.0, замість нього тепер запропоновано газовий атмосферник 2.0 LPG (146 к.с.). Збережено бензиновий турбомотор 1.6 T-GDI (180 к.с.) та гібридна версія з цим же двигуном та 65-сильним електромотором (пікова потужність системи – 230 к.с.).

Для газової та гібридної версій призначений шестиступінчастий “автомат”, а чисто бензиновий Sportage 1.6 T-GDI змінив роботизовану преселективну коробку передач на класичний восьмиступінчастий “автомат”. Повний привід – опція для бензинових та гібридних машин, а за замовчуванням усі версії передньопривідні.

Для більшого комфорту в передній підвісці встановлені перекалібровані амортизатори, а підкрилки, середні стійки та панелі дверей обзавелися покращеною шумоізоляцією.

У Кореї вже відкрито прийом замовлень на оновлені кросовери Kia Sportage. Бензинові версії коштують від 28,4 млн. вон (20,6 тис. дол.), газові – від 29 млн. вон (21 тис. доларів), а гібридні – від 34,6 млн. вон (25,1 тис. дол.). Надалі оновлення піддасться і Sportage для інших ринків: наприклад, в Америці у кросовера своя гамма, а в Європі взагалі виробляється вкорочена версія.