Press "Enter" to skip to content

Під брендом Формули-1 випустять шоколадний батончик

Ні для кого не секрет, що компанії співпрацюють зі спортивними лігами та спортсменами, щоб охопити ширшу аудиторію та підвищити продажі.

СПОРТ|Кочегарка. Існує і прямо протилежна ситуація, коли окремий бренд настільки культовий, що спортивні ліги та спортсмени хочуть асоціюватися з ним, щоб здобути популярність – наприклад, Rolex, Nike, Coca-Cola тощо.

Крім того, у спортивному спонсорстві є ще один аспект, який у чистому вигляді не має жодного сенсу, наприклад, KitKat, який став офіційним шоколадним батончиком Формули-1.

Відколи маркетингова агенція Liberty Media взялася за цей вид спорту, вона старанно працює над тим, щоб охопити ширшу та молодшу аудиторію та пов’язати її з найкращими світовими брендами.

Раніше цього року Формула-1 оголосила про своє партнерство з LVMH – французьким конгломератом, який володіє деякими з найвідоміших світових брендів класу люкс. Цей крок має сенс, тому що Формула-1 — це спорт, який переважно орієнтований на багатих і знаменитих.

Але до чого тут шоколадний батончик? Ось що сказав Бернар Менье, голова відділу маркетингу та продажів Nestle: «Формула-1 — це глобальне явище з зростаючою та різноманітною аудиторією шанувальників, особливо серед молоді. Завдяки глобальному охопленню та щільному графіку F1 пропонує KitKat ідеальну платформу для нагадування всім про необхідність знайти час для відпочинку».